Keď si robím kávu v zabudovateľnom kávovare, káva nechutí dobre

Riešenie

Problém

  • Keď si robím kávu v zabudovateľnom kávovare, káva nechutí dobre

Týka sa

  • Zabudovateľný kávovar

rezolúcia

1. Skontrolujte hrubost kávového prášku a vráťte polohu tlačidla na výrobné nastavenie (poloha 4 a 5).

Poznámka: Otočte gombík, len keď je motor brúsky v prevádzke.

Pokračujte po jednom kliknutí, kým káva nedosiahne požadovanú hodnotu. Účinok sa prejaví až po uvarení dvoch šálok kávy. Neodporúča sa nechať balenie kávy otvorené dlhšie ako 10 dní.

2. Kontaktujte autorizované servisné stredisko.

Ak vyššie uvedené návrhy problém nevyriešia, odporúčame vám obrátiť sa na autorizované servisné stredisko.

Bol tento článok užitočný?

Objednajte si servis

V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.

Objednať servis

Náhradné diely a príslušenstvo

Vyhľadajte si originálne náhradné diely pre spotrebič v našom e-shope a nechajte si ich doručiť priamo domov.

Do internetového obchodu