Objednanie nového košíka na príbory do umývačky riadu
Problém
Ako objednať nový košík na príbory
Vzťahuje sa na
- voľne stojaca umývačka riadu
- zabudovateľná umývačka riadu
Riešenie
Ak chcete objednať košík na príbory, navštívte náš internetový obchod.
Zadajte produktové číslo výrobku (PNC) v našom internetovom obchode, aby ste sa uistili, že dostanete diely pre váš konkrétny model umývačky.
Bol tento článok užitočný?
Súvisiace články
- Symboly a programy na vašej umývačke riadu Electrolux
- Umývačka riadu sa nedá zapnúť, nespustí sa cyklus, neotvoria sa na konci cyklu automaticky dvere
- Pred prvým použitím umývačky riadu Electrolux
- Ako nastaviť program u umývačky riadu Electrolux s ovládaním QuickSelect
- Ako pridať leštidlo do umývačky riadu Electrolux
- Ako pridať soľ do umývačky riadu Electrolux
- Umývačka zanecháva biele pásiky alebo modrastý povlak na skle a porceláne
- Na umývačke riadu sa rozsvieti indikátor automatického čistenia ("Machine Care")
- Dvierka umývačky nezostanú otvorené
- Umývačka riadu zobrazí chybové hlásenie i50, i51, i52, i53, i54, i55, i56, i57, i58, i59, i5A, i5B (i5H), i5C, i5D, i5E, i5F
Objednajte si servis
V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.