Práčka sa neohreje a nezobrazí chybový kód
Riešenie
Elektronika v spotrebiči by mala dokázať zaregistrovať, či je ohrevný článok poškodený, a zvyčajne zobrazí chybový kód.
Ak sa tak nestane, postupujte podľa nižšie uvedených pokynov.
- Skontrolujte, či spotrebič nie je preťažený.
- Určte, či zvolený cyklus zahŕňa ohrev.
- Uistite sa, že je odtokový filter čistý a neupchaný.
- Ak sa do spotrebiča privádza tvrdá voda, môže byť potrebný zmäkčovač vody.
- Spustite servisné pranie pri najvyššej teplote bez oblečenia v spotrebiči. Potom spustite cyklus s novým pracím prostriedkom.
Moderné spotrebiče perú pri nižších teplotách, a ak spotrebič nahradil starší model, nemusí vodu nahrievať na takú vysokú teplotu ako predchádzajúci model.
Bol tento článok užitočný?
Súvisiace články
- Práčka zobrazí kód chyby C9 alebo F9.
- Práčka vydáva zvuky a trasie sa počas odstreďovania
- Práčka nefunguje / nereaguje
- Time Manager - spôsob fungovania v práčkach
- Biele oblečenie sa zmení na sivé po vypraní v mojej práčke/práčke so sušičkou
- Práčka neberie pracie prostriedky / zvyšky vody v nádobke na aviváž
- Prací program je príliš krátky
- Práčka neustále čerpá a pení
- Práčka zobrazí chybové hlásenie E20 alebo C2, 2 krát zapípa/2 krát zabliká
- Práčka zobrazuje chybové hlásenie Eb0, Ebo alebo 11-krát zapípa/zabliká
Objednajte si servis
V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.