Práčka sa neohreje a nezobrazí chybový kód
Riešenie
Elektronika v spotrebiči by mala dokázať zaregistrovať, či je ohrevný článok poškodený, a zvyčajne zobrazí chybový kód.
Ak sa tak nestane, postupujte podľa nižšie uvedených pokynov.
- Skontrolujte, či spotrebič nie je preťažený.
- Určte, či zvolený cyklus zahŕňa ohrev.
- Uistite sa, že je odtokový filter čistý a neupchaný.
- Ak sa do spotrebiča privádza tvrdá voda, môže byť potrebný zmäkčovač vody.
- Spustite servisné pranie pri najvyššej teplote bez oblečenia v spotrebiči. Potom spustite cyklus s novým pracím prostriedkom.
Moderné spotrebiče perú pri nižších teplotách, a ak spotrebič nahradil starší model, nemusí vodu nahrievať na takú vysokú teplotu ako predchádzajúci model.
Bol tento článok užitočný?
Súvisiace články
- Práčka zobrazí chybové hlásenie EF0, EFo alebo 15-krát zapípa/15-krát zabliká
- Filter na vlákna práčky je zaseknutý, nedá sa vybrať
- Dvierka práčky sa nedajú otvoriť
- Automatická práčka zobrazuje visiaci zámok - Electrolux
- Práčka vydáva zvuky a trasie sa počas odstreďovania
- Práčka nefunguje / nereaguje
- Kde nájdem produktové číslo (PNC) spotrebiča?
- Z práčky vychádza nepríjemný zápach
- Oblečenie je po vypraní v práčke príliš pokrčené
- Práčka zobrazí chybové hlásenie E30, C3 alebo 3 krát zapípa
Objednajte si servis
V oblasti, v ktorej sa nachádzate, ponúkame službu Fixná cena servisu. O opravu sa postarajú kvalifikovaní servisní technici Electrolux. Spotrebič najprv skontrolujeme, poruchu vyriešime a v prípade potreby vymeníme súčiastky a diely. Túto službu poskytujeme pre práčky, sušičky, varné panely, umývačky riadu, chladničky, vstavané kávovary, sporáky, odsávače, rúry a vstavené mikrovlnné rúry.