Nákup bez obávDoručenie zadarmo od 60 €InštaláciaOdvoz starého spotrebiča
Náhradné diely & e-shopRegistrácia spotrebičovServis a podpora
  • Náhradné diely & e-shop
  • Registrácia spotrebičov
  • Servis a podpora

Dostal som nesprávny produkt. Čo mám robiť?

Problém

Dostal som nesprávny produkt. Čo mám robiť?

Riešenie

Je nám ľúto, že ste dostali nesprávnu položku. Kontaktujte nás, prosím, na tel. čísle +421 232 141 314 alebo e-mailom na eshop.sk@electrolux.com a spoločne všetko vyriešime.

Bol tento článok užitočný?

Súvisiace články

  • Ako môžem zadať objednávku?
  • Nedostal som potvrdzovací e-mail mojej objednávky, čo mám robiť?
  • Ako môžem byť informovaný o stave mojej objednávky?
  • Pri produkte, ktorý mi prišiel, nie je kompletné príslušenstvo. Čo mám robiť?
  • Chcem produkt vrátiť, ale nemôžem nájsť účet. Čo mám robiť?
  • Ako zistím, či bola moja objednávka zadaná správne?
  • Je možné zrušiť už vytvorenú objednávku?
  • Objednaný produkt prišiel poškodený. Čo môžem robiť?
  • Zistil som, že som si objednal spotrebič v inej farbe, ako som chcel, ako ho môžem vymeniť?
  • Potrebujem zmeniť čas doručenia objednávky
Logo

Kontakty a podpora

KontaktOdber newslettraFacebook 🡕Instagram 🡕YouTube 🡕PodporaNávody na používanieStiahnuť katalógyZárukaOnline predajcoviaVysávače – Aktualizácia softvéru cez USB prepojenie

O nás

Electrolux vo svete 🡕Finančné informácie 🡕Udržateľnosť 🡕Kariéra 🡕O násElectrolux pomáha

Electrolux SK

Prebiehajúce akcieRegistrácia spotrebičovNapíšte recenziu a vyhrajteReceptyKurzy vareniaOcenené produktyDivízia pre profesionálov 🡕Tlač & novinky 🡕FAQ

Obľúbené kategórie

RúryVarné dosky indukčnéIntegrované odsávačeVstavané umývačky riaduMikrovlnné rúryPráčky hlboké spredu plnenéSušičky s tepelným čerpadlomVysávačeTeplovzdušné fritézyČističky vzduchuSprievodca nákupomNechajte sa inšpirovať

Nákup na electrolux.sk

Nákup bez obáv​Doprava a služby​​Často kladené otázky​Obchodné podmienky​
  • Podmienky a ustanovenia
  • Zásady ochrany osobných údajov
  • Oznámenie o súboroch cookie