Pri produkte, ktorý mi prišiel, nie je kompletné príslušenstvo. Čo mám robiť?
Problém
Pri produkte, ktorý mi prišiel, nie je kompletné príslušenstvo. Čo mám robiť?
Riešenie
V prípade akéhokoľvek chýbajúceho príslušenstva k dodanému produktu nás kontaktujte telefonicky na tel. čísle +421 232 141 314 alebo e-mailom na eshop.sk@electrolux.com a zaistíme nápravu. V prípade chýbajúceho užívateľského manuálu si ho môžete stiahnuť na našich webových stránkach alebo nás kontaktovať telefonicky či e-mailom na kontaktoch uvedených vyššie.
Bol tento článok užitočný?
Súvisiace články
- Ako môžem zadať objednávku?
- Nedostal som potvrdzovací e-mail mojej objednávky, čo mám robiť?
- Ako môžem byť informovaný o stave mojej objednávky?
- Chcem produkt vrátiť, ale nemôžem nájsť účet. Čo mám robiť?
- Ako zistím, či bola moja objednávka zadaná správne?
- Je možné zrušiť už vytvorenú objednávku?
- Objednaný produkt prišiel poškodený. Čo môžem robiť?
- Dostal som nesprávny produkt. Čo mám robiť?
- Zistil som, že som si objednal spotrebič v inej farbe, ako som chcel, ako ho môžem vymeniť?
- Potrebujem zmeniť čas doručenia objednávky