Nákup bez obávDoručenie zadarmo od 60 €InštaláciaOdvoz starého spotrebiča
Náhradné diely & e-shopRegistrácia spotrebičovServis a podpora
  • Náhradné diely & e-shop
  • Registrácia spotrebičov
  • Servis a podpora

Potrebujem zmeniť čas doručenia objednávky

Problém

Potrebujem zmeniť čas doručenia objednávky

Riešenie

Informáciu o zmene času doručenia môžete odovzdať prepravcovi prostredníctvom našej zákazníckej linky na čísle 232 141 303 alebo na emailovej adrese eshop.info@electrolux.com.

Bol tento článok užitočný?

Súvisiace články

  • Ako môžem zadať objednávku?
  • Nedostal som potvrdzovací e-mail mojej objednávky, čo mám robiť?
  • Ako môžem byť informovaný o stave mojej objednávky?
  • Pri produkte, ktorý mi prišiel, nie je kompletné príslušenstvo. Čo mám robiť?
  • Chcem produkt vrátiť, ale nemôžem nájsť účet. Čo mám robiť?
  • Ako zistím, či bola moja objednávka zadaná správne?
  • Je možné zrušiť už vytvorenú objednávku?
  • Objednaný produkt prišiel poškodený. Čo môžem robiť?
  • Dostal som nesprávny produkt. Čo mám robiť?
  • Zistil som, že som si objednal spotrebič v inej farbe, ako som chcel, ako ho môžem vymeniť?
Logo

Kontakty a podpora

KontaktOdber newslettraFacebook 🡕Instagram 🡕YouTube 🡕PodporaNávody na používanieStiahnuť katalógyZárukaOnline predajcoviaVysávače – Aktualizácia softvéru cez USB prepojenie

O nás

Electrolux vo svete 🡕Finančné informácie 🡕Udržateľnosť 🡕Kariéra 🡕O násElectrolux pomáha

Electrolux SK

Prebiehajúce akcieRegistrácia spotrebičovNapíšte recenziu a vyhrajteReceptyKurzy vareniaOcenené produktyDivízia pre profesionálov 🡕Tlač & novinky 🡕FAQ

Obľúbené kategórie

RúryVarné dosky indukčnéIntegrované odsávačeVstavané umývačky riaduMikrovlnné rúryPráčky hlboké spredu plnenéSušičky s tepelným čerpadlomVysávačeTeplovzdušné fritézyČističky vzduchuSprievodca nákupomNechajte sa inšpirovať

Nákup na electrolux.sk

Nákup bez obáv​Doprava a služby​​Často kladené otázky​Obchodné podmienky​
  • Podmienky a ustanovenia
  • Zásady ochrany osobných údajov
  • Oznámenie o súboroch cookie